tirsdag 10. mars 2009

Klut og lagtidsprosjekt

Jeg har strikket monais klut i forbindelse tilbehørsalong på Projo.
Denne kluten er strikket i Ancor magic, et selvstripende bommulsgarn. Brukte heile nøstet, noe jeg synes er genialt da slipper en rester.
I samme slengen legger jeg til et bilde av et langtidsproskjekt jeg fant i en rydde sjau. Planen er at det skal bli et pledd til lillemor. Mønstret heter Raspberry chevron, jeg strikker i evilla og kauni på pinne nr 4. Nå når det er framme igjen fra sitt gjemmested blir det nok ferdig


5 kommentarer:

LivM sa...

Fin klut, men jeg synes det var flott at du har funnet frem igjen teppet ditt for dette kommer til å bli lekkert! Stå på!

Monicas sa...

nydelig dette teppe blir...spennende å se,.;)

Unknown sa...

Fin klut, man blir fort avhengig av slike hjemmestrikkede kluter;-)
Åh, det kommer til å bli lekkert, nydelige farger.

Anonym sa...

Hjemmestrikka kluter er best, og så takknemlig å strikke! :0) Teppet ditt kommer til å bli nydelig!

Bodil sa...

Så produktiv du er, og så mykje fint du lagar:)