torsdag 12. mars 2009

Fabeljakke

Da er jeg godt i gang med fabeljakka som er på forsiden av dropshefte nr 111.
Jeg strikker den i online 4-tråds strømpegarn, siden det er mange farger jegg liker i det garnet. Har strikket di 2 første delene på bolen som er i dominostrikk, nå rekker den til under armene. Skal igang med å plukke opp del 3 nå.


Legger ved et bilde av den fæle tapen som jeg fikk på armen etter fysioterapi i går, det må da finnes andre farger er sort.
Jeg har fått nerve i klem, carpal tunellsyndrom kalles det. Så nå er det behandling i håp om at det skal hjelpe. Krysser fingrene å håper det beste, neste steg er opperasjon


6 kommentarer:

LivM sa...

Spennende prosjekt du har på gang. Men den armen din ser ikke god ut, krysser fingre for at det går bra så du slipper operasjon.!

X sa...

Det skal bli spennende å se den jakken ferdig.

God bedring til armen din.

Unknown sa...

Fine farger på jakken din,den blir nok fin når den blir ferdig,armen din såg ikke god ut huff,god bedring.

Anonym sa...

Blir spennedne å se jakken din ferdig. Spennende mønster på jakka. Armne ser ikke god ut ,nei. Får håpe den retter på seg uten operasjon.

Pinnepenn sa...

God bedring, gleder meg til å se jakken ferdig.

Anonym sa...

God bedring fra meg også, håper du slipper operasjon! Gleder meg til å se jakka ferdig - flotte farger du har valgt :)