onsdag 12. september 2007

Hemmelig venn på HF



Heldige meg kom heim til pakkelapp i postkassa i dag. Mandal sto det på avsender, kan det være Frk. Badegakk. Full fart på posten der di sa desverre kan ikke få ut pakke feil på systemet. Nesten hissig , meget iritert. Pakkelapp MÅ skannes. Himmel og hav. Ja men det er hentelapp , den skal da signeres OG JEG VIL HA PAKKEN MIN. RING-RING til postansvarlig om det går å gjøre det slik. Øyeblikk etter går en meget fornøyd duvi til bilen med pakke under armen . Har jeg rett er det fra Gakken i Mandal. Ser slik ut ja. TUSEN TAKK Frk. Badegakk. Jeg tror ikke at pakken er fra deg , jeg er skråsikker..........
Å se for en gave, jeg jubler for meg selv (aleine heime) 2 nøster alpakka også i min farge, kjøkkenhåndkled , mine favoritt drops mmmm. Som smattes på i skrivende stund. Nyyydelige knapper , som ikke vises så godt . Brune med blomster på. Sist men ikke minst servietter med sauer, hvordan kan du lukte at jeg digger sauer. Di skal jeg gjør noe lurt med , bare vent å se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint du fikk ut pakka di tilslutt da:) Ergelig å måtte reise hjem uten.... Så mye fint du fikk! Herlig Alpakka-garn! Gleder meg til min kommer:)

Anonym sa...

Flott gave, alltid morsomt og flott med pakke i posten!!

Frk.Badegakk sa...

Se der jah! Jeg begynte å bli seriøst redd for at pakken hadde blitt vekke på veien!
Godt du likte den!
Selvfølgelig var det meg;)
*klemme*