søndag 16. september 2007

Heklet jakke



Inspirert av Anamor på HF som har tatt tak i sine mange ufoer , har jeg også gjort det. Litt av en haug å jobbe seg igjennom her i huset. Først ferdig er min hekle jakke i drops inka. Jakka sitter som et skudd, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Lurer litt på om jeg kan få meg ekstra jobb som klovn med den jakka. Har da prøvd meg som klovn før. Skal se om jeg finner det gamle bildet av meg som klovn , så kan jo den historia og komme med her. Det var en festelig opplevelse i min ungdom

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe tøffe jakke :D

Anonym sa...

Jeg likte denne jakka, selv om denikke er direkte pen.Men så er jeg jo litt i ytterkant noen minutter. Og litt HIPPI.

LiseH sa...

Stilig jakke!!
Du får sjekke bloggen min, jeg har nemlig tagget deg :-)!

Petunia sa...

Skal si du er produktiv!
God helg!