lørdag 18. august 2007

Tor Ivar


På Setermoen i Bardu bor det en bli og trivelig kar som jeg unner alt godt. Tor Ivar har CP, noe som ikke stopper den karen. Blei kjent med har først på 90tallet , da vi gikk på Høgtun vgs sammen. Kreativ skole, du verden så mye gøy vi har hatt. Tor Ivar bruker krykker fordi beina ikke lystrer heilt, minner mest om en nyfødt kalv. Men han er en danseløve. Snakker heller ikke heil klart så i telefon må jeg konsentrere meg. Det som imponerer meg mest er at han er gullsmed, dog uten fagbrev. Skjerp deg det må du gjøre noe med. Siste nytt om han da jeg kom nordover var, han har giftet seg med Helena fra Etiopia. Som en felles kompis sa om det " vi skal ikke se svart på det". Ei heilt nydelig dame må jeg få sakt. Ønsker dem alt godt. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett han sur, altid dette gliset. Tor Ivar er et levende bevis på at sjølironi er sundt

Ingen kommentarer: