tirsdag 15. februar 2011

Kjole og leggvarmere

Garnforbruk fra lagret er et hett tema her i huset, men jeg har godt utvalg. Det skal ikke stå på det , men garn og pinner er god terapi.
Her har jeg strikket leggvarmere i Viking superwash, noen nøster jeg en gang har fått. Mønstret er egentlig knestrømper fra Drops, det gikk med 3 nøster.
Så har jeg strikket en kjole av Evilla 8/2 , dette garnet fikk jeg som takk for en strikkejobb for MayM i fjor vår. Størrelsen er 3-4 år og mønstret er litt hummer og kanari, litt herfar og litt derfra

5 kommentarer:

MayM sa...

Så flotte pulsvarmere og nydelig kjole du har strikket.

LAs masker sa...

Oi så fine ting du har strikket!

mona sa...

De leggvarmerne ble flotte! Fin kjole også, det ble en artig effekt av fargene.

Du lager mye fint!

Elisabeth sa...

Veldig morsom barnekjole. Både fasongen og fargene var herlige!

hobbyvenn sa...

Så utrolig masse fint du strikker. Flott vest og nydelige leggvarmere. God helg.