mandag 31. mars 2008

Vikingekofta

Ja ja jeg egner meg ikke på trykk, men kofta blei jo fin. Det er jo liksom den jeg vil vise fram her da. Dette mønstret har ligget på vent i fleire år i mine gjemmer. Heldigvis var det ei som etterlyste det på HF, det var sparket bak som trengtes. 4 uker tok det meg å strikke den, i smartgarn. Nå er jeg kjempefornøyd med meg sjøl, tenk å fulføre et prosjekt uten å starte nye underveis. Det skal da sies at den var usedvanelig kjekk å strikke. Jeg er den sorten strikker som liker utfordringer

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon stilig kofte, rett å slett lekker :)

Anonym sa...

Den jakken var jammen flott! Og så rask du er til å strikke!

Ruth sa...

Kjempeflott kofte! :-)

Frk.Badegakk sa...

Det så ut som litt av en jobb!!!!Flott arbeid!!!=D Turbostrikker´n!

Monica Therese sa...

Steike meg så flott den ble da =)

Anonym sa...

Å fy flate, for ei nydelig kofte!! Og det vikingskipet som går fra forparten mot ryggen....nydelig, litt av en jobb!! Imponert!!:-D

Anonym sa...

Utrolig stilig mønster på ei kofte. Kjempeflott!!! Du har gjort en kjempejobb

Bente sa...

Wow, litt av en jobb! Kjempefin kofte!

LivM sa...

Flott jakke, og litt av en jobb du har gjort der! Superb!!

Ida sa...

Utrolig stilig jakke! Litt for avansert for mitt nivå, men kanskje om et par ti år så har jeg prøvd å feila nok til å kunne prøve meg på en slik en ;)